مدیر کل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو از برنامه های این سازمان در راستای تحقق برنامه اقتصاد مقاومتی خبر داد.

حسین رستگار مدیر کل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا ودارو  در خصوص برنامه های سال ۹۵ سازمان غذا و دارو با توجه به شعار سال که به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گرفته است، گفت: مهمترین برنامه سازمان غذا و دارو به عنوان متولی سلامت، حمایت از تولید و تولید کننده داخلی است تا هم تولید با کیفیت، سالم و مورد قبول مردم داشته باشیم هم میزان تولید داخلی افزایش یابد.
وی ادامه داد: تسهیل و تسریع بررسی و اطلاق مجوز به تولید کننده‌های داخلی و دادن تسهیلات مورد نیاز به آنها در حداقل زمان ممکن، می‌تواند موجب تشویق آنها به تولید کالای با کیفیت شود.
رستگار تاکید کرد: باید در بخش واردات کالاهای حوزه غذا و دارو مدیریت داشته باشیم و با لحاظ برخی قوانین میزان واردات کالای مشابه داخلی را کاهش و صادرات کالاها را افزایش دهیم.
مدیر کل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو برای تعریف اقتصاد مقاومتی در حوزه غذا و دارو در یک جمله گفت: تمام تلاش وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو برای ورود حداکثری کالای تولید داخل سالم و با کیفیت به بازار ایران است که نمونه ای از این اقدامات، برنامه نشانگر تغذیه ای است که تلاش داریم در سال ۹۵ این طرح را به نتیجه برسانیم. / باشگاه خبرنگاران جوان