انجمن وارد کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی ایران، به منظور معرفی تولید کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی (مواد اولیه – محصول ساخته شده) سالم و خوشنام جهانی به جامعه تولید کننده و مصرف کننده ایرانی و ایجاد زمینه همکاری های مشترک بین تولید کنندگان داخلی و برندهای معتبر غذایی جهان اقدام به برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته در جزیره کیش نموده است.

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر مرجانی جهان است که با بیش از ۹۰ کیلومتر مساحت در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوب ایران واقع شده است. متوسط دمای جزیره  ۲۷ درجه می باشد و تیر و مرداد گرمترین و دی و بهمن خنک ترین ماههای سال در جزیره کیش می باشند. مرکز نمایشگاههای بین المللی یکی از مجهزترین مرکز نمایشگاههای کشور محسوب می شود. این مجموعه دارای سه سالن به مساحت کل ۲۱۰۰۰ مترمربع بوده و مجهز به کلیه تسهیلات سرمایش و گرمایش، اینترنت، برق ۳ فاز و به طور کلی مجهز به تمامی امکانات و تسهیلاتی که در مجموعه های معتبر نمایشگاهی جهان مورد استفاده قرار می گیرد می باشد.همچنین دارای فضای باز در اطراف سالن ها جهت نمایش کالاها و وسایل سنگین، پارکینگ های منظم و سایر امکانات نمایشگاهی می باشد.

مرکز همایش های بین المللی کیش نیز با اختیار داشتن سالن های چند منظوره همراه با امکانات جانبی و کاملاً مجهز به فضایی به وسعت ۱۳۰۰۰ مترمربع مکان مناسبی برای برگزاری جلسات، همایش ها و نشست های تخصصی محسوب می گردد.این مرکز نیز که در نوع خود یکی از مجهزترین و بهترین مراکز برگزاری همایش های بین المللی کشور محسوب می گردد در محیطی آرام واقع در نوار ساحلی جزیره زیبایی کیش قرار دارد.

از دیگر مزایای جزیره کیش برخورداری از زیرساخت های مناسب، محیط آرام و رویایی، هتل های متعدد و  استاندارد، عدم نیاز به ویزا جهت اتباع خارجی و روزانه ۴ پرواز مستقیم از دبی به جزیره کیش می باشد. مجموعه امکانات فوق کیش را به مکانی استثنایی جهت برگزاری نمایشگاه ها و همایش های بین المللی تبدیل کرده است.

علاوه بر این، امکان واگذاری غرفه به نمایندگی های شرکت های خارجی در ایران با نرخ ریالی و سهولت حضور مشارکت کنندگان خارجی نظیر عدم نیاز به ویزا و پروازهای متعدد روزانه از دبی به کیش زمینه تقویت بخش بین الملل نمایشگاههای برگزار شده را در کیش فراهم کرده است.

اولین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته کیش با هدف حضور برندهای معتبر بین المللی  صنایع غذایی و آشامیدنی فعال در بازار ایران و نیز شرکت های مطرح داخلی و نیز دعوت از شرکت های معتبر بین المللی علاقمند به حضور در بازار صنایع غذایی ایران با نظارت انجمن واردکنندگان مواد غذایی و آشامیدنی ها برگزار می گردد.

 

اطلاعات اولیه نمایشگاه

عنوان نمایشگاه     اولین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته کیش
نوع نمایشگاه     بین المللی تخصصی
زمان برگزاری    ۷ الی ۱۰ مهرماه ۱۳۹۵
مکان برگزاری    جزیره کیش –  مرکز نمایشگاه های بین المللی
ساعات بازدید     ۱۴ الی ۲۰
برگزارکننده     انجمن وارد کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی با همکاری شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش

گروه های کالایی اولین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته کیش

مواد غذایی:

مواد اولیه صنایع غذایی

شامل انواع رنگ ها، افزودنی ها، انواع اسانس، امولسی فایرها، طعم دهنده ها، استابیلایزرها و ..

مواد فرآیند شده غذایی

انواع شکلات، بیسکوئیت، قهوه، روغن ها، زیتون، انواع سس، آرد و برنج، غلات صبحانه، ماکارونی، انواع کنسرو، محصولات غذایی گوشتی و منجمد، کره و روغن های گیاهی و حیوانی، رب و انواع کمپوت، عسل، مربا و ترشی، شیر و لبنیات، غذای کودک

 

نوشیدنی ها

انواع آب آشامیدنی و معدنی، چای و قهوه، انواع آبمیوه و نوشابه های گازدار و بدون گاز، انواع دمنوش های گیاهی

 

ماشین آلات صنایع غذایی و بسته بندی

ماشین آلات بسته بندی ، توزین و پرکن، ماشین آلات چاپ و ادوات مربوطه، ماشین آلات صنایع آرد و نان، ماشین آلات صنایع کنسرو و کمپوت، ماشین آلات صنایع روغن، ماشین آلات صنایع شیر و لبنیات و پنیر، ماشین آلات صنایع تبدیلی، ماشین آلات صنایع گوشت، ماشین آلات صنایع سردخانه، ماشین آلات صنایع غذایی سبک، ماشین آلات صنایع غذایی مادر، ماشین آلات تکمیلی صنایع غذایی، ماشین آلات عمومی صنایع غذایی

 

سایر صنایع مرتبط

لفافه های بسته بندی،چاپ و لمینیت، ظروف نگهداری و حمـل کالا، ظـروف بسته بندی، کارتن، جعبـه و بسته بندی های سازگار با محیط زیست، پریفورم و پت، هولوگرام، تاریخ زن های حرارتی، دستگاه های تصفیه آب، شرکت های حمل و نقل مواد غذایی، شرکت های مشاوره برند، مشاوره مالی، تهیه کنندگان نرم افزارهای مرتبط با صنایع غذایی